«Իրատես de facto»-ի խմբագրությանն էին դիմել մի խումբ քաղաքացիներ՝ իրենց մտահոգությունը հայտնելով Երևանի կենդանաբանական այգու տոմսերի թանկացման առնչությամբ: Փորձեցինք այգու տնօրենությունից բացատրություն ստանալ, թե ինչ հիմքով ու պատճառաբանությամբ են գնային նման քաղաքականություն մշակել, և թե դա ինչպես կանդրադառնա ծառայությունների որակի վրա:
2014-ի հունիսի 4-ից Երևանի կենդանաբանական այգու մուտքի կտրոնները թանկացել են՝ այգու արդիականացման և ծառայությունների որակի բարելավման, էկո-կրթական ծրագրերի իրականացման նպատակով: «Այգու տարածքը պարբերաբար ընդլայնվում է, համապատասխանաբար հավելյալ ռեսուրսներ են ներգրավվում՝ այդ տարածքների կառավարումը պատշաճ կերպով իրականացնելու համար»,- փոխանցեցին մամուլի և հասարակայնության հետ կապերի բաժնից՝ որպես դրական փոփոխություն նշելով ավտոկայանատեղիների անվճար լինելը (մինչ այդ մարդատար ավտոմեքենայի կայանումն արժեր 200, իսկ ավտոբուսինը` 500 դրամ):
Որպես առավելություն, այգու տնօրենությունը նաև փաստեց, որ հարավկովկասյան տարածաշրջանում Երևանի կենդանաբանական այգու մուտքի վճարն ամենացածրն է:
Քաղաքացիներից ոմանք դժգոհել էին, թե կտրոնի վրա նշված չէ նոր գինը, սակայն տնօրենությունը հերքեց դա`՝ խմբագրությանը ներկայացնելով տոմսի նմուշը:
Թանկացման «հեղինակը» այգու ղեկավարությունն է, նոր գինը համաձայնեցվել է Երևանի քաղաքապետարանի հետ, որի ենթակայությամբ էլ այն գործում է:
Փաստորեն, չնայած այգին համարվում է համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպություն և պետությունից նույնպես գումարներ է ստանում, սակայն իր խնդիրները լուծելու համար նախ և առաջ քաղաքացիների «օգնությանն» է դիմում: Թե այս թանկացումը ծառայություններին ինչ «որակ» կհաղորդի, կամ կենդանիներն ու նրանց կացարանները դրանից ինչ «կշահեն», դժվար է ասել, բայց ակնհայտ է, որ տարիներ շարունակ այգում էական փոփոխություններ չեն եղել, եթե չհաշվենք «կոմերցիոն» հիմունքներով գործող ատրակցիոնները, որոնց թիվն ավելացել է:
Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ